Полуремарке контейнеровоз Renders ROC 16.30 - X-STEERING - LIFT AXLE - BPW AXLES - DISC BRAKES - E















Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача






























Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Wenden Sie sich an Bastien Begemann oder Corné Visser, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Kontakt Bastien Begemann eller Corné Visser for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg
Extendable superstructure: Yes
Please contact Bastien Begemann or Corné Visser for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg
Superestructura extensible: Sí
Póngase en contacto con Bastien Begemann o Corné Visser para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Superstructure extensible: Oui
Veuillez contacter Bastien Begemann ou Corné Visser pour plus d'informations
RENDERS ROC 16.30 - X STEERING -
05-2010
BPW AXLES
LIFT AXLE
DISC BRAKES
EXTENDABLE
direct available at BaCo Trucks & Trading BV.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg
Uitschuifbare opbouw: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Bastien Begemann of Corné Visser
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Wysuwana nadbudowa: Tak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bastien Begemann lub Corné Visser
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg
Superestrutura extensível: Sim
Contacte Bastien Begemann ou Corné Visser para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Свяжитесь с Bastien Begemann или Corné Visser для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg
Utdragbar kaross: Ja
Kontakta Bastien Begemann eller Corné Visser för mer information