Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour

PDF
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 1 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 2 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 3 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 4 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 5 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 6 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 7 - Autoline
Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour | Изображение 8 - Autoline
Интересувате ли се от обявата?
1/8
PDF
Цена:
при поискване
Поискайте цена
Свържете се с продавача
Марка: Fruehauf
Модел: platform - drum brakes/freins tambour
Дата на производство: 1986-10
Първа регистрация: 1986-10-03
Нетно тегло: 5 270 кг
Местонахождение: Белгия Mont (Houffalize)6646 км to "United States/Columbus"
Номер в каталога на продавача: NL0211
Дата на публикуване: повече от 1 месец
Състояние
Състояние: употребявани

Допълнителна информация — Полуремарке платформа Fruehauf platform - drum brakes/freins tambour

Английски
Aufbau: platforme
Erstzulassung: 10/1986
Chassis Nr : VFKXXD23CG1NL0211
Acshen : 2 Zwillinge Achsen
Federung: Blatt Federung
Bremsensysteme : Drommel Bremsen
Messe : 12m50

= Weitere Informationen =

Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Type: platform
First registration: 10/1986
Chassis nr : VFKXXD23CG1NL0211
Axle configuration: 2 twin-axles SAF
Suspension: steel suspension
Brakes system : drum brakes
Platform length : 12m50

= More information =

General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Type: plateau
1e immat. : 10/1986
No châssis : VFKXXD23CG1NL0211
Configuration essieux : 2 essieux jumelés
Suspension: suspension lames
Système de frein : freins à tambour
Longueur du plateau : 12m50

= Plus d'informations =

État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Type: platform
First registration: 10/1986
Chassis nr : VFKXXD23CG1NL0211
Axle configuration: 2 twin-axles SAF
Suspension: steel suspension
Brakes system : drum brakes
Platform length : 12m50


Type: plateau
1e immat. : 10/1986
No châssis : VFKXXD23CG1NL0211
Configuration essieux : 2 essieux jumelés
Suspension: suspension lames
Système de frein : freins à tambour
Longueur du plateau : 12m50


Aufbau: platforme
Erstzulassung: 10/1986
Chassis Nr : VFKXXD23CG1NL0211
Acshen : 2 Zwillinge Achsen
Federung: Blatt Federung
Bremsensysteme : Drommel Bremsen
Messe : 12m50

= Meer informatie =

Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Важно
Тази оферта е предназначена само за информационни цели. За получаване на по-подробна информация трябва да се свържете с продавача.
Съвети за купуване
Съвети за безопасност
Проверка на продавача

Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.

Проверка на цената

Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.

Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.

Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.

Съмнително авансово плащане

Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.

Към разновидностите на това мошеничество могат да се отнасят:
  • Превод на авансовото плащане по карта
  • Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
  • Превод по сметка на фирма с подобно име
  • Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
  • Превод по сметка на фирма с подобно име
  • Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
  • Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
  • Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Намерили сте мошеник?
Свържете се с нас
Съвети за безопасност
PDF
Продавате техника?
Правете го заедно с нас!
Подобни обяви
3 850 € ≈ 7 530 лв.
2006
Окачване пневматично/пневматично Нетно тегло 5 560 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
8 450 € ≈ 16 530 лв.
1987
Брой полуоски 3
Белгия, Handzame
BRAEM NV/SA
17 години в Autoline
Свържете се с продавача
Цена при поискване
2004
Товаропод. 31 780 кг Нетно тегло 7 220 кг Брой полуоски 3
Белгия, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 години в Autoline
Свържете се с продавача
9 750 € ≈ 19 070 лв.
1988
Товаропод. 25 960 кг Нетно тегло 13 040 кг Брой полуоски 3
Белгия, Handzame
BRAEM NV/SA
17 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 500 € ≈ 6 845 лв.
1983
Товаропод. 32 620 кг Нетно тегло 6 380 кг Брой полуоски 3
Белгия, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 години в Autoline
Свържете се с продавача
5 350 € ≈ 10 460 лв.
1988
Брой полуоски 3
Португалия, São João de Ver
Pinto & Silva Lda
Свържете се с продавача
3 250 € ≈ 6 356 лв.
1983
Товаропод. 26 420 кг Нетно тегло 7 580 кг Брой полуоски 3
Белгия, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 години в Autoline
Свържете се с продавача
1 750 € ≈ 3 423 лв.
1974
Товаропод. 10 285 кг Нетно тегло 4 715 кг
Белгия, Mont (Houffalize)
Houffalize Trading SA
11 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 250 € ≈ 6 356 лв.
1983
Товаропод. 28 720 кг Нетно тегло 7 280 кг Брой полуоски 3
Белгия, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 години в Autoline
Свържете се с продавача
5 850 € ≈ 11 440 лв.
1977
Окачване ресор/ресор Нетно тегло 8 000 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 500 € ≈ 6 845 лв.
1990
Товаропод. 33 800 кг Нетно тегло 7 200 кг Брой полуоски 3
Белгия, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 години в Autoline
Свържете се с продавача
Цена при поискване
1989
Окачване пневматично/пневматично Брой полуоски 3
Франция, Limay
GUAINVILLE INTERNATIONAL
11 години в Autoline
Свържете се с продавача
5 350 € ≈ 10 460 лв.
1991
Окачване пневматично/пневматично Нетно тегло 8 020 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
2 500 € ≈ 4 889 лв.
1990
Товаропод. 30 000 кг Нетно тегло 6 000 кг Брой полуоски 2
Нидерландия, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 500 € ≈ 6 845 лв.
2004
Окачване пневматично/пневматично Нетно тегло 8 570 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
нов полуремарке платформа SERGOMEL
1
12 850 € ≈ 25 130 лв.
2022
Окачване ресор/ресор Нетно тегло 5 100 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
Цена при поискване
2003
Брой полуоски 2
Белгия, Overpelt
M.J.C. TRUCKS & MACHINERY
15 години в Autoline
Свържете се с продавача
9 950 € ≈ 19 460 лв.
1986
Товаропод. 33 730 кг Нетно тегло 13 270 кг Брой полуоски 3
Нидерландия, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 350 € ≈ 6 552 лв.
2001
Окачване пневматично/пневматично Нетно тегло 6 660 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача
3 850 € ≈ 7 530 лв.
2005
Окачване пневматично/пневматично Нетно тегло 7 100 кг Брой полуоски 3
Белгия, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 години в Autoline
Свържете се с продавача