Полуремарке ниска товарна площадка Goldhofer STZ L4-33/80






























Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача



































Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ-L4-33/80
Chassis number: WG0STZL4530027413
Year: 2003
Weights:
King-Pin load: 17.500 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle Load: 40.000 kg
GVW: 57.500 kg
Empty weight: 24.960 kg
Loading capacity: 32.540 kg
Axles:
Brand axles: Gigant
Air supsension
All axles hydraulic steering
High low valve
ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Load index 143/141j
Measurements:
Lenght: 16.470 mm
Etensions: 8.740 mm +8.635 mm + 8.535 mm
Max extended lenght: 42.380 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Loading floor height: 1.025 mm (+100 / – 165 mm)
King-Pin height: +/- 1.250 mm
Additional information:
NATO plug
Lashing rings
Stake pockets
Hydraulic operated gooseneck
Wooden loading floor
Mechanical landing gear
Toolbox
Electro hydraulic pump for functions of trailer
Spare wheel holder
King-pin 3,5”
Central greasing with 2 pumps
Radio remote control
= Weitere Informationen =
Höhe der Ladefläche: 102 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Mark Hilbolling, Mark Hilbolling oder J.A. Gejas, um weitere Informationen zu erhalten.
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas for yderligere oplysninger
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ-L4-33/80
Chassis number: WG0STZL4530027413
Year: 2003
Weights:
King-Pin load: 17.500 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle Load: 40.000 kg
GVW: 57.500 kg
Empty weight: 24.960 kg
Loading capacity: 32.540 kg
Axles:
Brand axles: Gigant
Air supsension
All axles hydraulic steering
High low valve
ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Load index 143/141j
Measurements:
Lenght: 16.470 mm
Etensions: 8.740 mm +8.635 mm + 8.535 mm
Max extended lenght: 42.380 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Loading floor height: 1.025 mm (+100 / – 165 mm)
King-Pin height: +/- 1.250 mm
Additional information:
NATO plug
Lashing rings
Stake pockets
Hydraulic operated gooseneck
Wooden loading floor
Mechanical landing gear
Toolbox
Electro hydraulic pump for functions of trailer
Spare wheel holder
King-pin 3,5”
Central greasing with 2 pumps
Radio remote control
= More information =
Height of cargo floor: 102 cm
Extendable superstructure: Yes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Price: On request
Please contact Mark Hilbolling, Mark Hilbolling or J.A. Gejas for more information
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ-L4-33/80
Chassis number: WG0STZL4530027413
Year: 2003
Weights:
King-Pin load: 17.500 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle Load: 40.000 kg
GVW: 57.500 kg
Empty weight: 24.960 kg
Loading capacity: 32.540 kg
Axles:
Brand axles: Gigant
Air supsension
All axles hydraulic steering
High low valve
ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Load index 143/141j
Measurements:
Lenght: 16.470 mm
Etensions: 8.740 mm +8.635 mm + 8.535 mm
Max extended lenght: 42.380 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Loading floor height: 1.025 mm (+100 / – 165 mm)
King-Pin height: +/- 1.250 mm
Additional information:
NATO plug
Lashing rings
Stake pockets
Hydraulic operated gooseneck
Wooden loading floor
Mechanical landing gear
Toolbox
Electro hydraulic pump for functions of trailer
Spare wheel holder
King-pin 3,5”
Central greasing with 2 pumps
Radio remote control
= Más información =
Altura piso de carga: 102 cm
Superestructura extensible: Sí
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Mark Hilbolling, Mark Hilbolling o J.A. Gejas para obtener más información.
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ-L4-33/80
Chassis number: WG0STZL4530027413
Year: 2003
Weights:
King-Pin load: 17.500 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle Load: 40.000 kg
GVW: 57.500 kg
Empty weight: 24.960 kg
Loading capacity: 32.540 kg
Axles:
Brand axles: Gigant
Air supsension
All axles hydraulic steering
High low valve
ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Load index 143/141j
Measurements:
Lenght: 16.470 mm
Etensions: 8.740 mm +8.635 mm + 8.535 mm
Max extended lenght: 42.380 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Loading floor height: 1.025 mm (+100 / – 165 mm)
King-Pin height: +/- 1.250 mm
Additional information:
NATO plug
Lashing rings
Stake pockets
Hydraulic operated gooseneck
Wooden loading floor
Mechanical landing gear
Toolbox
Electro hydraulic pump for functions of trailer
Spare wheel holder
King-pin 3,5”
Central greasing with 2 pumps
Radio remote control
= Plus d'informations =
Hauteur du plancher de chargement: 102 cm
Superstructure extensible: Oui
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas pour plus d'informations
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ-L4-33/80
Chassis number: WG0STZL4530027413
Year: 2003
Weights:
King-Pin load: 17.500 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle Load: 40.000 kg
GVW: 57.500 kg
Empty weight: 24.960 kg
Loading capacity: 32.540 kg
Axles:
Brand axles: Gigant
Air supsension
All axles hydraulic steering
High low valve
ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Load index 143/141j
Measurements:
Lenght: 16.470 mm
Etensions: 8.740 mm +8.635 mm + 8.535 mm
Max extended lenght: 42.380 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Loading floor height: 1.025 mm (+100 / – 165 mm)
King-Pin height: +/- 1.250 mm
Additional information:
NATO plug
Lashing rings
Stake pockets
Hydraulic operated gooseneck
Wooden loading floor
Mechanical landing gear
Toolbox
Electro hydraulic pump for functions of trailer
Spare wheel holder
King-pin 3,5”
Central greasing with 2 pumps
Radio remote control
= Meer informatie =
Hoogte laadvloer: 102 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Mark Hilbolling, Mark Hilbolling of J.A. Gejas
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Mark Hilbolling, Mark Hilbolling lub J.A. Gejas
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas para obter mais informações
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Mark Hilbolling, Mark Hilbolling или J.A. Gejas для получения дополнительной информации
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas för mer information