Нов полуремарке ниска товарна площадка Özgül 60 Ton 3 axle - LW3 AFR FIX



Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача




















Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.