Полуремарке самосвал Bulthuis TSTA05















Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача




































Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Tipper: Left / Right / Back
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Kipper: Links / Rechts / Achter
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information