Ремарке автовоз SP KAESSBOHRER SP-8-14 L Autotransporter















































Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача



































Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 6500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: průměr
Hinterachse 2: Max. Achslast: 6500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 6500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 6500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Ruben van Hezik for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 6500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 6500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 6500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ruben van Hezik-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 6500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: media
Autotransporter
bpw assen
apk 23-03-2025
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 6500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 6500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 6500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 6500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: priemer
Bakaxel 2: Max. axellast: 6500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Ruben van Hezik för mer information