Влекач DAF CF 410 + хладилно полуремарке









































Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача


Tractor: DAF CF410 Euro6 from the end of 2015. Original, low mileage with a service book, low sleeper cab with 1 bed, air suspension, 12-speed automatic gearbox, air conditioning, dif. lock, lane change assistant, radio with Bluetooth, CB radio, central locking with remote control, etc. Tires 315/70R22.5 - 70%, net weight 7,793 kg, very good technical condition!
Kotschenreuther SKK121 semi-trailer from 2013 with an originally built-in Lamberet refrigerated truck also from 2013. STEERING AXLE!!! Refrigerated truck with internal dimensions of 10.40x2.46x2.05m - 25 euro pallets, closed with an aluminum BAR Cargolift 2.000kg, additionally with wide sliding side doors. Powerful Carrier Maxima 1300Mt diesel generator - two evaporators - at the front and rear, movable partition wall mounted to maintain two different temperatures in two chambers during transport. Possibility of deep freezing +/- 30 degrees, separate fuel tank for the aggregate. Net weight 7.500kg, tires 275/70R22.5 - approx. 50% tread thickness.
Very nice set, in very good technical condition, it has been driving as a set since new DAF, so everything fits. Thanks to the steering axle in the trailer and the shorter length, it is very maneuverable, ideal for distribution in the city.
Ciągnik: DAF CF410 Euro6 z końca 2015r. Oryginalny, niski przebieg z książką serwisową, kabina niska sypialna z 1 łóżkiem, zawieszenie pneumatyczne, skrzynia biegów automatyczna 12-biegowa, klimatyzacja, blokada mostu, asystent zmiany pasa ruchu, radio z bluetooth, CB radio, centralny zamek z pilota itp. Opony 315/70R22.5 - ok. 70% bieżnika, masa własna 7.793kg, bardzo dobry stan techniczny!
Naczepa Kotschenreuther SKK121 z 2013r z oryginalnie zabudowaną chłodnią Lamberet także z 2013r. OŚ SKRĘTNA!!! Chłodnia o wymiarach wewnętrznych 10,40x2,46x2,05m - 25 europalet, zamykana aluminiową windą BAR Cargolift 2.000kg, dodatkowo z boku odsuwane szerokie drzwi boczne. Mocny agregat spalinowy Carrier Maxima 1300Mt - dwa parowniki - z przodu i z tyłu, zamontowana ruchoma ściana grodziowa dla utrzymywania dwóch różnych temperatur w dwóch komorach w czasie transportu. Możliwość głębokiego mrożenia +/- 30 stopni, osobny zbiornik paliwa dla agregatu. Masa własna 7.500kg, opony 275/70R22.5 - ok. 50% grubości bieżnika.
Bardzo ładny zestaw, w bardzo dobrym stanie technicznym, jeździł w komplecie od nowości DAF-a, więc wszystko pasuje. Dzięki skrętnej osi w naczepie oraz krótszej długości jest bardzo zwrotny, idealny do dystrybucji w mieście. W Polsce maksymalne DMC ciągnika z naczepą 1-osiową to administracyjnie 28.000kg, co daje prawie 13t ładowności przy 25 paletach ładownych.
Komplet dokumentów do rejestracji. Możliwy kredyt lub leasing.