Влекач Renault Trucks T






Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача




















- Спирачка на ремаркето
- Стоманени колела
- (3D) Air flow set
- Aluminium tank
- Double bunk
- Driver seat - air suspended
- FMS gateway
- Front protection
- Optibrake
- Optidriver gearbox
- Radio CD MP3 Bluetooth
- Resting foldable bunk
- Steel wheels
- Trailer brake
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Tyre size: 315/70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Other information
UTWP commercial offer: No offer
Chassis height: Medium
Fuel tank: 850-949
Government inspection date: 03/09/2025
Type of passenger seats: Seat
Additional information
Please contact THIERRY MOREAU for more information
- Hliníková palivová nádrž
- Ocelová kola
- Aluminium-Kraftstofftank
- Stahlräder
- Trailerbremse
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wenden Sie sich an THIERRY MOREAU, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Anhængerbremse
- Stålhjul
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Kontakt THIERRY MOREAU for yderligere oplysninger
- Φρένο ρυμουλκούμενου
- Χαλύβδινες ζάντες
- Depósito de combustible de aluminio
- Freno de remolque
- Llantas de acero
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Póngase en contacto con THIERRY MOREAU para obtener más información.
- Perävaunun jarru
- Teräsvanteet
- Frein semi-remorque
- Roues en acier
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Veuillez contacter THIERRY MOREAU pour plus d'informations
- Kočnica prikolice
- Čelični kotači
- Acél kerekek
- Alumínium üzemanyagtartály
- Pótkocsifék
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot THIERRY MOREAU-vel
- Ruote in acciaio
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Stalen wielen
- Trailerrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Neem voor meer informatie contact op met THIERRY MOREAU
- Stålfelger
- Tilhengerbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Felgi stalowe
- Hamulec do przyczepy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z THIERRY MOREAU
- Depósito de combustível em alumínio
- Jantes de aço
- Travão do reboque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Contacte THIERRY MOREAU para obter mais informações
- Jante din oțel
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Стальные диски
- Тормоз трейлера
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Свяжитесь с THIERRY MOREAU для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Oceľové kolesá
- Bränsletank av aluminium
- Släpvagnsbroms
- Stålfälgar
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Kontakta THIERRY MOREAU för mer information
- Römork freni
- Çelik jantlar