Хладилен камион DAF LF 55.220 / Carrier / Tail Lift / 380.000 KM / NL Truck















































Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача














- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
= More information =
Cab: single, day
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Tail lift: Dhollandia
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Registration number: BT-LR-03
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Kabine: einfach, Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Ladebordwand: Dhollandia
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Kennzeichen: BT-LR-03
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: enkeltseng, day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Læssebagsmæk: Dhollandia
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: BT-LR-03
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: simple, día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Trampilla elevadora: Dhollandia
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: BT-LR-03
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Cabine: simple, jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Trappe de chargement: Dhollandia
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: BT-LR-03
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Tacho Digitaal
- Zijdeuren
= Meer informatie =
Cabine: enkel, dag
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Laadklep: Dhollandia
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Kenteken: BT-LR-03
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Kabina: pojedynczy, dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Klapa załadunkowa: Dhollandia
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: BT-LR-03
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Cabina: simples, dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Monta-cargas: Dhollandia
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: BT-LR-03
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кабина: односпальная, кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: BT-LR-03
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: endast, dag
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Baklucka: Dhollandia
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: BT-LR-03